Klantenservice Go-Britain

Ons Klantenservice-team bestaat uit 5 allround medewerkers:

  • Bas
  • Sheila
  • Jermaine
  • Dick
  • Pascal

Wanneer is jullie Klantenservice bereikbaar ?

Telefonisch via 026 - 47 42 992 / +31 26 47 42 992

Per e-mail via klantenservice@go-britain.nl

  • Op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur

Waarvoor kan ik jullie bellen of mailen?

Je kunt ons bellen of mailen voor alle vragen die je hebt. Veel voorkomende vragen zijn:

Mijn maat is niet meer op voorraad op Go-Britain! Wat nu ?

Stuur ons een mailtje als jouw maat niet meer op Go-Britain staat. Wij kijken of jouw maat nog in een van onze 4 filialen is.

Is jouw maat nog ergens op voorraad, dan kunnen wij deze voor je naar Go-Britain laten komen waardoor je hem alsnog kunt bestellen.

Ik heb een Customer-Card. Kan ik die gebruiken op Go-Britain?

Het spijt ons! Onze klantenkaart is op dit moment alleen (nog) te gebruiken in onze filialen.

Waar blijft mijn bestelling ?

Het kan zijn dat je bestelling nog niet naar je is verstuurd omdat :

  • Door een voorraadfout een artikel niet meer op voorraad is
  • Je betaling via bankoverschrijving nog niet is ontvangen
  • Adresgegevens onjuist of onvolledig zijn
  • Deze nog niet compleet leverbaar is

Het kan zijn dat je bestelling naar je onderweg is, maar vertraagd is omdat:

  • De bezorger van PostNL, Kiala of DPD onzorgvuldig is of je adres niet kan vinden
  • Een adresfout moet worden gecorrigeerd. Dit geeft vertraging van meestal een dag.
  • Weersomstandigheden of overmacht roet in het eten heeft gegooid.