Bestellen - Go-Britain.nl

Bestellen

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Zodra je alle stappen hebt gedaan om een bestelling te plaatsen op Go-Britain en je betaling is afgerond en goedgekeurd, ontvang je direct van ons een bevestigingsmail. In deze mail zie je tevens de factuur van jouw, reeds betaalde, bestelling. Gebruik bij vragen altijd het factuurnummer boven aan de factuur wanneer je contact opneemt met onze klantenservice.


Ik wil van 1 artikel heel veel bestellen. Krijg ik korting?

Mail onze klantenservice (klantenservice@go-britain.nl) hierover en wij bekijken of- en hoeveel korting wij je kunnen geven.


Is wat ik wil bestellen altijd op voorraad?

Alle artikelen die je op Go-Britain ziet staan hebben wij ook daadwerkelijk op voorraad. Daarom kun je je bestelling ook de volgende werkdag al in huis hebben.Als wij een maat niet meer op voorraad hebben, dan is deze maat ook niet meer te kiezen. Alleen de maten die nog op voorraad zijn, zijn dus te bestellen.
Heel sporadisch komt het voor dat het door jou bestelde artikel toch niet meer voorradig is of niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. In dat geval laten we het door jou bestelde artikel uit een van onze winkels komen.
Is het door jou bestelde artikel ook niet meer op voorraad in een van onze filialen, dan crediteren wij je aankoopbedrag nog dezelfde dag en sturen wij jou hierover een mailtje.


Kan ik een bestelling nog annuleren?

Dat kan als jouw bestelling nog niet naar je is verstuurd. Mail hiervoor onze klantenservice.